برا هیشکی..........

 

پیش از آنکه درباره زندگی،

 

گذشته و شخصیت من قضاوت کنی ...

خودت را جای من بگذار

از مسیری که گذشته ام عبور کن،

با غصه ها،تردید ها،ترس ها،درد ها،و خنده هایم زندگی کن ...

یادت باشد

هرکسی سرگذشتی دارد .

هرگاه بجای من زندگی کردی،

آنگاه میتوانی درباره من قضاوت کنی...

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت13:30---12 دی 1391
ســــــلاااااااام
مریم جون پ چرا من تو لینک دوستان نیستم؟؟؟




شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت17:11---10 دی 1391
برو بابا دلت خوشه من تو زندگیه خودمم عین....موندم

پرنسس
ساعت20:39---5 دی 1391

مـیـگـویـَند خــُـدا " تَـنهـآسْــتـْ " ایــنْـ روزهـآ اِحـْسآسِ خــُدایی مـیـکُـنـَمْـ
آپم گلم...بدو بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 / 10 / 1391ساعت 16 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |